Monday 27 April 2015

MASALAH RESDUNG OLEH FIRMAX-3

PENYAKIT RESDUNG 


MASALAH RESDUNG? 
  • Selalu bersin diwaktu pagi 
  • Hidung selalu tersumbat 
  • Rasa gatal disekeliling muka dan hidung 
  • Rasa kahak yang banyak dikerongkong 
MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT 
Lebih kurang macam itulah kata-kata yang selalu kita dengar. RESDUNG !!! (sinusitis) adalah radang pada lapisan rongga hidung yang memiliki beberapa pasangan iaitu frontal, ethmoid, maxillary dan sphenoif. Apa dia punca resdung ni? Alahan. Iaitu terhadap jenis makanan tertentu, habuk, parasit (demodex) dan kutu. Apabila anda mengalami alahan, daging yang bertindak sebagai penapis udara didalam hidung akan membengkak. Seterusnya, ia menyebabkan pergerakan udara tak dapat dikeluarkan. Kalau udara tu tak dapat keluar, ia pastinya akan terkumpul kat dalam tu.

Kesannya, kulat akan tumbuh dan kawasan dalam hidung menjadi semakin membengkak. Anda yang pernah mengalaminya pasti tahu tahap kesakitannya. 

Lebih parah lagi, resdung ni boleh merebak ke bahagian mata. Akibatnya, anda boleh hilang deria penglihatan dan ia juga boleh menjangkiti otak. Tapi, resdung ni tak berjangkit kat orang lain atau diwarisi oleh keturunannya.

 




NOTA DARI FIRMAX-3: 
  • Membantu melancarkan peredaran darah diwajah, membantu mengurangkan alahan. Bahan aktifnya bertindak sebagai pencegah jangkitan dan anti fungus 
  • Sapu sedikit firmax3 dititik akupuncture disebelah hidung, buat sedikit urutan dgn kaedah memusing. Dalam beberapa minit akan rasa perubahan, ruang hidung akan merasa lega dan penafasan menjadi lebih baik. Merasakan seperti udara yang masuk dengan sepenuhnya .Dalam beberapa hari bersin, rasa gatal, kahak dan hidung tersunbat akan hilang 
  • FIRMAX3 Dengan formulasi sempurna diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik, bintang baru dunia perubatan yang lebih afectif dan berkesan, juga sebagai pencegah jangkitan, menukar phythormone, mengimbangi metabolisme, antioksida dan merehatkan otot.



Popular Posts